Jak najít návštěvníky?

Myslíte si, že je podnikání na internetu hračkou? Že je to něco, co je naprosto jednoduché, protože tu stačí vlastně jenom zveřejnit určitou nabídku a potom už jenom čekat, až se najde někdo, komu tato přijde vhod, koho osloví?

Jestli jste tohoto názoru, nejspíše se hluboce mýlíte. Protože vyvěsit na internet nabídku nic složitého není, to je pravda, jenže to následné čekání na zájemce o ni se může protáhnout, a to třeba i ‚na věčné časy a nikdy jinak‘. Ono totiž to, že se na internetu něco publikuje, ještě vůbec neznamená, že se k tomu internetová veřejnost dostane, že jí to neunikne. A to proto, že je na síti uloženo už tolik různých nabídek, že se v tom nedá orientovat, že není v lidských silách všechno zhlédnout, prozkoumat a posoudit.

práce na počítači

A tak jsou tu i četné weby, o něž ani navzdory jejich nesporné kvalitě zájem není. A zájem o ně není, protože uživatelé internetu netuší, že tu to zmíněné je. Kdejaká nabídka prostě zapadne a tím se stane ve své podstatě zbytečnou. Není k ničemu, když ji nikdo nevyužívá.

A jak na tom něco změnit? Náramně užitečným pomocníkem tu může být třeba linkbuilding, tedy vytváření zpětných odkazů. Ty totiž slouží právě k přilákání nových návštěvníků, a to tím, že jsou umístěny na jiné, dostatečně atraktivní weby, z nichž přesměrovávají potenciální zájemce právě na jimi podporovaný web.

práce s počítačem

Někdo tak navštíví určitý web, zaregistruje zde se nalézající odkaz, a pokud ho tento zaujme, stačí na něj kliknout a rázem je onen uživatel tam, kde má být. Tedy na webu, jenž se doposud z nějakého důvodu netěšil zájmu veřejnosti.

A to je pochopitelně první krok na cestě k dosažení úspěchu. Protože je samozřejmé, že ani nespočetní návštěvníci nejsou k ničemu, není-li na onom webu dostatečně zajímavá nabídka, jenže je to naděje. Která by byla bez dostatečné návštěvnosti promrhána.